Sommerfest! evt. somafest

Skal du søke, er eller har vært master eller hovedfagsstudent ved religionsvitenskap? Er du ansatt eller stipendiat ved seksjon for religionsvitenskap, eller rett og slett fordi du er medlem av fagutvalget? Det en stor ære å kunne invitere dere til sommerfest!

Fredag 2. juni arrangerer vi en uformell grillfest for studenter og ansatte. Dette håper vi kan bli en fin liten kumulativ tradisjon som kan bidra til å stimulere og samle religionsvitenskaps-miljøet fra Bergen. Nye får møte gamle, ansatte får møte studenter og samtidig får vi en hyggelig avrundning av semesteret med god mat og fagutvalgets favoritt-aktivitet, nemlig relvit-quizen 🙂

Vi lurer derfor på om du kan sende oss en mail om hvorvidt du er interessert – om du kan komme eller ikke – slik at vi vet hvor mye mat vi skal bestille og hvor mange stoler vi trenger. Vet du om noen som burde vært invitert så si ifra om det også. Dersom for få melder seg på blir vi nødt til å avlyse arrangementet, og heller erstatte det med et mindre ambisiøst et.

FRISTEN FOR PÅMELDING: 23.05.06

Hva: Fagutvalgets Sommerfest
Arrangør: Fagutvalget i Religionsvitenskap, UiB
Inviterte: – Kommende og aktive master- & hovedfagstudenter ved Relvit (De som søker til høsten og de som er akkurat nå)