Studietur: Istanbul våren 2011

Istanbul er en by som formelig oser av religionshistorie — fra antikken via kristen periode, til islamsk og nyere tid. Byens rolle i europeisk religionshistorie er derfor sentral og utgjør et meget egnet reisemål for oss som studerer religion! I denne anledningen ledsages vi av professor Einar Thomassen, og har også med oss Jonas Svendsen, som etter gjentatte besøk kjenner byen godt.

For å oppnå mest mulig studentvennlige priser, organiserer FUR studieturen på egenhånd og satser på at studentene kan dele rom. Dette medfører at vi i kontakt med flyselskap og hotell behøver konkrete tall å operere med så snart som mulig. Påmeldingen er derfor bindende og påmeldingsfristen er søndag 23. januar.

Påmelding og eventuelle spørsmål sendes til FURs mailadresse: fagutvalg.religionsvitenskap@ahkr.uib.no
I påmeldingen inkluderes fullt navn, foretrukken e-postadresse og telefonnummer.
Studieturen er åpen for studenter og ansatte ved religionsvitenskap vårsemesteret 2011. Av praktiske hensyn har vi satt et tak på 20 reisende, og vi opererer etter «førstemann til mølla»-prinsippet.

Praktiske opplysninger:
Frist for påmelding (bindende): Søndag 23. januar
Dato: (Morgen) onsdag 30. mars ? mandag 4. april 2010
Prisoverslag (med forbehold om endringer): Flybilletter (KLM) ca 2000 NOK + hotellopphold (4 netter) ca 2000 NOK.

Vennlig hilsen FUR

Én kommentar til «Studietur: Istanbul våren 2011»