Ny bruk av bloggen

Hei!

Bloggen har vært død i lengre perioder de siste årene. Dette er mest på grunn av at all informasjon om arrangementer og andre ting vi i FUR planlegger blir lagt ut på Facebook siden vår.

Derfor har vi heller planlagt å bruke bloggen til å skrive anmeldelser av diverse ting som tar for seg religion. Det kommer til å være alt fra akademiske bøker, skjønnlitteratur, film, serier, spill osv. Grunnen til at vi vil prøve dette ut er å gi hverandre tips om hva som kan være interessant  å kikke på. Det er ikke alltid like lett å orientere seg med alt som finnes der ute og med dette kan du kanskje finne noe som du og er interessert i.

Vi skal prøve å ha et innlegg hver uke og vi starter de første ukene med at noen av master studentene i religionsvitenskap skal legge frem noe de har kommet over under forskningen sin. Vi inviterer og andre folk til å sende inn et innlegg. Det vil ikke være noe krav til lengde, men gjerne noen ord hvorfor du selv mener det du anmelder er verdt å ta en kikk på. Hvis du er interessert ta gjerne kontakt med meg via studentmailen min: aza066@student.uib.no

Det første innlegget vil komme ut neste uke og vi håper du tar en liten titt 🙂 Så vent i spenning!

maxresdefault

Mvh. oss fra FUR